imam i ja pa se ne falim...

Wednesday, May 25, 2011

Kampućija (II): Zemlja Lexusa i prosjaka


Tipično za jedno sje.ano, rastureno, izmoreno i izmoždeno društvo, Kampućija je danas zemlja ogromnih kontrasta između onih koji imaju sve i onih koji jedva da imaju sve svoje udove na broju... sje.ano društvo nema svoje normalne načine stratifikacije ljudi po klasama, ugledu, znanju, uspjehu i slično, već postoje samo PARE kojih imate ili nemate (što mi ovo odnekle zvuči poznato..?).

Ako para imate, nije bitno odakle vam, morate konstantno, svakim svojim potezom tu činjenicu nabijati na nos onima koji ih nemaju. Kako su to lijepo nekad psiholozi opisali, tu na scenu stupaju društveni simboli. Kod jednostavnih mentalnih sklopova poput kampućijskih (ipak su tu Crveni Kmeri ubili apsolutno svo obrazovano stanovništvo!) simbol je jedan i univerzalan: LEXUS. 
 

Imanje ove mašine je pitanje života i smrti kampućijaca. Imati znači uspjeh, nemati znači da ste (još uvijek) luzer. A kad ga imate, onda ćete naravno – da ne bude zabune – to i naglasiti, najvećim mogućim slovima koja mogu stati na auto. 

Nas dvije nemamo Lexusa!


I tako idete Kampućijom i brojite... Lexus, prosjak, Lexus, prosjak, Lexus, prosjak, Lexus, prosjak...



















On: otkud ja u ovoj priči?? Ja: šuti ti, od tebe je sve počelo!









... a meni su dali šećernu trsku da glođem kao slatkiš..
























Nemojte mene, ja sam samo Land Cruiser!